Hej jag gråter


Jaha då hamnade man hos Mormor i solna!
Det är lite knasigt just nu men en del saker, men inte tänker jag deppa för det. Det hinner jag inte då livet är så kort, men att gråta lite då och då, det är helt OK. Men endast på nätterna, haha ;] Jag kör den där "Jag gråter mig till söms varje natt!" ... "Ja men hur Emo är du på en skala?" (!) Fast jag gillar den metoden, jag får uppmärksamhet haha.

vad som händer idag har jag ingen aning om faktiskt.
vill hem till Micke men det går inte, han jobbar och är förbannad på mig. Vad jag sårar ibland  :/

..Juste jag van 1 miljon igår. Så lite glad kan man väl vara iallafall.

Kommentarer
Postat av: Tess

usch,inte ska du deppa. Är det bråka med din mamma igen eller? Kommer ihåg att du nämnde det någon gång. haha vilket dåligt april skämt :P

2009-04-02 @ 13:29:22
URL: http://rockkitten.blogg.se/
Postat av: Tess

Tråk med boy problems, det tar fan upp hela ens vardag :/ finns iallafall om du vill snacka om det.

House bunny - har sett den med haha blev också sjukt avundsjuk på kläderna och hennes kropp haha

2009-04-02 @ 16:26:15
URL: http://rockkitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0