I love you

Kan inte gråta längre har tagit slut på tårar vänner föralltid men det kommer kännas sjukt för båda. Det plågar mig att vi inte kommer sova tillsammans nu går vi skilda vägar även fast vi lovat varandra, att det skulle vara du och jag förevigt men utan dig bredvid mig kommer livet sakna mening. När fan ska det vänta? ska sluta hoppas för det kommer aldrig att hjända, tar mig i kragen håller mig vaken på dagen, fast natten går vidare så saknar jag den dagen. Kommer alltid bli varm i hela kroppen när jag ser dig!

Då var man singel.
Förlåt att jag sårade dig älskling.
Du och jag, det kommer det bli igen ska du se <3
Du behöver bara andas lite


.. Varför ska jag alltid (inte alltid) flörta med andra? Micke stod ju mig så nära som ingen har gjort förut. Jag får faktiskt skylla mig själv.

(anledning till att jag inte är allt för upprörd och känslosam här i bloggen om det kan bero på att någonstans i mig vet jag att vi kommer finna varandra igen. Inga känslor har jag gått förlorat bara tilliten, men den går alltid att bygga upp)

Kommentarer
Postat av: Fröken Deilert

Aaah, usch. =/ Håller tummarna för att ni hittar tillbaka till varann eller nå!!

2009-04-04 @ 08:46:47
URL: http://malindeilert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0