Ska aldrig sluta älska dig

Jag har ju som sagt varit i Märsta i hundra år nu känns det som. Krökat konstant i nästan 2 veckor, mindre bra med andra ord. Men men, jag har haft det jobbigt med dumpning och annat skit men konstigt nog har jag redan kommit över det och det trodde jag aldrig! Jag var ju så förbaskat kär i snubben, men eftersom att det var jag som sårade honom tror jag att det gjorde det lättare för mig.. Ingen aning om  varför, låter helt vrickat men så är det.. JAG ÄR INTE PLAYER men jag har redan fått ögonen på en annan, så läcker ;) Jag dör bokstavligen.. Han är en riktig dirty boy and I like it ;)

Ohhh he's sexy he knows it, he shaking that thing like OH!.

MJAO!

...Jag har börjat småplanera min sommar.
Ska nämligen till SummerJam skulle dit med Shrek egentligen men jag drar med någon annan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0