The house bunny

Solen skiner underbart här men jag har bara en sak i tankarna och jag har ingen aning hur jag får bort dem, haha! Får väl börja shoppa för att ta bort min sorg ;] I miss you.

Just nu händer det ingenting, ligger i soffan och kollar på The house bunny och blir jävligt avundsjuka på det hon har på sig och på henne kropp dessutom! Jävlar vilken babe, jag kommer ihåg då jag och baby satt och kollade på den, eller jag kollade han blundande. haha, fysatan vad han inte tyckte om den filmen, men det är väl typiskt tjejer eller? Inte för att jag är en riktig Girly girl jag bara älskade hennes kläder ;] äsh jag märker att jag inte har någonting att skriva om så ska lika gärna skita i det! Jag behöver en semester

Kommentarer
Postat av: S

Japp ..;P

2009-04-02 @ 15:44:24
URL: http://pinkordead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0