Nu är jossan arg

Jag ställer alltid upp och finns där för mina vänner.
De frågar om jag vill haka med dit och dit och självklart gör jag det, men när det är min tur att fråga så får man ett nej tillbaka, eller jag orkar inte, eller känns onödigt eftersom det inte är jag som ska gå där. Men hallå idioter, det handlar om att ställa upp! Peter en snubbe som jag knappt känner sade att han skulle kunnat haka med om han inte jobbade. Haha nu visar det ju vart ens riktiga vänner är och inte är. Och visst bli arga, men whatafuck, förstå lite! fast egentligen, ni har ingen fucking anledning till att bli arg, det är jag som ska bli arg och det är jag SOM FAN men mest besviken. Fyfan vad ni är själviska, är det tacken man får liksom. Kanske dags att byta vänner. JA, jag tror det.


Its time for me to stand on my one.
I never wanna see you again bitch. Your just another stupid girl.

Kommentarer
Postat av: Fröken Deilert

Aaah, vissa så kallade vänner är bara skit!!

2009-03-30 @ 21:44:05
URL: http://malindeilert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0